Categories: DÜNYA

حسین داداش زاده تاجر موفق یا پولدارترین تاجر جوان

حسین داداش زاده تاجر موفق یا پولدارترین تاجر جوان

حسین داداش زاده تاجر موفق ایرانی که جزء برترین های دنیا شناخته شده چه کسی می باشد؟

حسین داداش زاده که اخبار زیادی در مورد ایشان در زمینه های گوناگون میشنویم را بیشتر بشناسیم

ایشان اهل کشور ایران می باشند و فعالیت تجاری خود را از همان دوران نوجوانی شروع کردند که اگر بخواهیم برگردیم به زمان های نوجوانی ایشان باید گفت که اولین حرفه ی ایشان فوتبال بوده و فوتبال رو از سن کم شروع کردند که از ایران به تیم فوتبال ترکیه و نهایتا در روسیه به مصدومیت دچار شدند و وارد عرصه ی تجارت شدند.

ایشان یکی از تاجرهای برتر ایران که البته میشه گفت یکی از تاجرهای شناخته شده در دنیا می باشند که در زمینه های مختلف بیزنس دارند و در تجارت خود بسیار موفق بودند و پله های ترقی را در مسیر درست پیمودند که در جایگاه کنونی هستند.

از زمینه های فعالیت ایشان میتوان به ساخت وساز اشاره کرد که سازه هایی که ایشان میسازند بسیار لوکس و متفاوت تر از بقیه می باشد که با توجه به داشتن علم روز و مهندسین با تجربه در شرکت خود و مشاهده ی این سازه ها میشود به این نتیجه رسید.

ایشان در ترکیه و ایران ساخت و ساز بسیاری دارند که از جمله آپارتمان سازی و ویلاسازی در شمال ایران و در استانبول ،آنتالیا میشه اشاره

کرد.
یکی دیگر از فعالیت های ایشان در مورد راه سازی میباشد که صادرات قیر به بسیاری از کشورها ازجمله آفریقا،هند،چین،ترکیه،رومانی دارند که در این حرفه هم شرکت ایشان بسیار فعال می باشد.


چوب یکی دیگر از شاخه های فعالیت ایشان می باشد که فعالیت گسترده ای در زمینه چوب و ام دی اف و پارکت دارند و چندین شعبه نیز در همین راستا در بازار داخلی و صادرات دارند.

ایشان همچنین به فرش دستباف نیز علاقه ی زیادی دارند و تجارت فرش را بعنوان یکی از حرفه های لوکس در دنیا میشناسند و به این متعقدند که زحمت فرش بسیار زیاد می باشد و بعنوان باارزش ترین صنعت دست میشه شناخت.

حسین داداش زاده از همان دوران جوانی به موفقیت های زیادی رسیدند که در اینجا به برخی از این موضوعات پرداختیم ناگفته نماند ایشان پیشنهادات بازیگری زیادی از طرف ایران و ترکیه داشتند که بدلیل مشغله ی کاری و نداشتن وقت کافی هیچ وقت پا به این عرصه نگذاشتند البته ناگفته نماند بدلیل داشتن چهره ی زیبا اگر وارد سینما میشدند شاید الان یکی از سوپراستارهایی بودند که میشناختیم.

برای ایشان آرزوی موفقیت و تندرستی داریم

در آینده ی نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتر این تاجر جوان و موفق باشیم.

 

عبدالله ییگیت-ترکیه

 

 

zline

Recent Posts

“Birleşik Rusya”, konut ve toplumsal hizmetlerin kapsamlı modernizasyonu için bir programın oluşturulması konusunda İnşaat Bakanlığına teklifler sundu

“Birleşik Rusya”, konut ve toplumsal hizmetlerin kapsamlı modernizasyonu için bir programın oluşturulması konusunda İnşaat Bakanlığına…

45 dakika ago

Alexander Asafov: “Birleşik Rusya”nın elektronik ön oylaması sosyal ve politik yaşamın en önemli unsurudur

Alexander Asafov: “Birleşik Rusya”nın elektronik ön oylaması sosyal ve politik yaşamın en önemli unsurudur 2024…

1 saat ago

GENÇLER, HALİLİYE BELEDİYESİ İLE SPOR ALIŞKANLIĞI KAZANIYOR

TARİH 19.05.2024 İLETİ NO 184 KONU GENÇLER, HALİLİYE BELEDİYESİ İLE SPOR ALIŞKANLIĞI KAZANIYOR GENÇLER, HALİLİYE…

1 saat ago

Kuveyt Dışişleri Bakan Yardımcısı ile görüşme

Kuveyt Dışişleri Bakan Yardımcısı ile görüşme .2024..jpg   Meeting with Deputy Foreign Minister of Kuwaithttps://t.co/zcd9hbBpcN…

3 saat ago

ABDULLAH YİĞİT `TEN 19 MAYIS MESAJI

1453 Kral Medya Yayın Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Kral Gazeteci Abdullah Yiğit, 19 Mayıs Atatürk’ü…

10 saat ago